REGULAMIN
ws. postępowania w trakcie trwania pandemii COVID-19 na
terenie obiektu
„Dance & Fitness House” S.C. w Bochni,
ul. Trudna 46
1. Celem
wdrożenia niniejszego Regulaminu jest na terenie obiektu „Dance & Fitness House”, zwanego dalej „Klubem”:
· zwiększenie
bezpieczeństwa dla pracowników oraz klientów,
· minimalizowanie
ryzyka zakażenia COVID-19 ,
· ograniczenie
liczby os. ćwiczących oraz niepotrzebnych kontaktów.
2. Obsługa „Klubu” zobowiązuje się stosować do
wytycznych w celu:
· zapobiegania
rozprzestrzeniania się pandemii,
· w
tym do zapewnienia wszystkim Klientom niezbędnych środków do dezynfekcji,
· utrzymywania
czystości w obiekcie na najwyższym poziomie,
· udzielania
wszelkich informacji niezbędnych do bezpiecznego korzystania z zajęć.
3. Wszystkie
osoby przebywające na terenie „Klubu” zobowiązane
są do zapoznania się i stosowania do zasad zawartych w Rozporządzeniu i
niniejszym Regulaminie, których to treść została udostępniona na stronie www.dancefitnesshouse.pl w zakładce „aktualności”, profilu na Facebooku oraz w recepcji „Klubu”.
4. Maksymalna
ilość osób przebywających w pomieszczeniach w jednym czasie wynosi 38 osób –
zgodnie z Rozporządzeniem, tj. 1 osoba na 10 m2 powierzchni
całkowitej obiektu „Klubu”.
5. Na
zajęcia obowiązują zapisy poprzez aplikacje, stronę www.gymsteer.com (lub tel.)
6. W „Klubie” mogą ćwiczyć jedynie osoby:
· zdrowe,
· niewykazujące
objawów chorób zakaźnych.
7. Z usług, zajęć nie mogą ponadto
korzystać osoby które:
· są
objęte obowiązkiem kwarantanny,
· są
objęte obowiązkiem izolacji,
· zamieszkują
z osoba, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
· miały
w ciągu ostatnich 14 dni kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie,
· zakażoną
lub chorą na COVID-19.
8. Obsługa ma prawo kontrolować temperaturę
ciała za pomocą termometru bezdotykowego przy wejściu do „Klubu”.
9. Nie
ma obowiązku stosowania maseczek ochronnych przez osoby ćwiczące na salach „Klubu” nr 1-3!
10. Osoby z grup wysokiego ryzyka, tj.
starsze i przewlekle chore mają stałą możliwość uzyskania informacji o liczbie
osób korzystających z „Klubu” w
danym czasie oraz ustalenia zajęć z pracownikami, wyboru najmniej popularnych
godzin.
11. Zaleca się zachowanie odległości, co
najmniej dwóch metrów pomiędzy osobami ćwiczącymi oraz w kolejce do
recepcji.
12. Wszystkie osoby korzystające z obiektu „Klubu” są zobowiązane wg. instrukcji do
zachowania zasad higieny, w tym:
· dezynfekcji
rąk przy wejściu na teren budynku i po wyjściu z toalety,
· dezynfekcji
sprzętu przed i po zakończonych danych ćwiczeniach,
· posiadania
zamiennego obuwia oraz dużego ręcznika do ćwiczeń.
13. Osoby niestosujące się do wymogów
uwzględnionych w pkt. 11 mogą zostać wyproszone z sal treningowo- tanecznych.
14. Zgodnie z Rozporządzeniem ustala się
przerwy między zajęciami w celu wywietrzenia sal nr 1-3.
15. Zaleca się ograniczenie korzystania z
poczekalni „Klubu” oraz skrócenie do
minimum przebywania w szatni. Obsługa ma prawo kontrolować ilość osób
przebywających jednocześnie w pomieszczeniach szatni / toalet. Toalety na
terenie „Klubu będą dezynfekowane
przez pracowników zgodnie z wytycznymi GIS.
· Uwaga!
Nie należy korzystać z suszarek nadmuchowych do rąk – zostają one odłączone od zasilania!
16. Do użytku będą przekazane zamykane
szafki w szatni (do użytku, co druga) – cena szafki wynosi 2 PLN.
· Pracownicy,
trenerzy, klienci są zobowiązani do noszenia maseczek lub przyłbic w
korytarzach i miejscach poza salą treningową nr 1-3.
· Kontrola
czystości toalet będzie codziennie monitorowana dziennikiem czystości.
· Dla
bezpieczeństwa w części wspólnej jest monitoring.
17. Zaleca się bieżące śledzenie informacji
GIS oraz Ministra Zdrowia dostępnych na stronach gis.gov.pl a także stosowania się do obowiązujących w tym względzie
przepisów prawa.
18. Wszystkie osoby (klienci, pracownicy i
trenerzy) są zobowiązani do podpisania aktualnego regulaminu.
Bochnia, dn. 06. 06. 2020r.